piątek, lipca 25, 2014

Black & White Look












10 komentarzy:

  1. co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz! stylizacja bardzo mi się podoba <3 !
    Zaczynam dopiero ;) Jak znajdziesz czas to wpadnij ;)
    www.facebook.com/claudynix
    www.claudynix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super!

    ps. a u mnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, Pomadka to Golden rose numer 56:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tu, ładne zdjęcia i stylizacje. Obserwuje :-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. zamien się uroda <3 + obserwuje jak obiecałam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś naprawdę bardzo ładna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :o Prześliczny outfit ;) Aż zazdroszczę ci tych ciuszków :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? Daj znać u mnie ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka na tak; trampki na tak.Ogólnie bardzo przyjemna stylizacja;ale mam nadzieję;że zobaczę Cię w joggersach z takiej tkaniny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, są one bardzo motywujące! ;)
Komentarze dotyczące życia prywatnego lub zawierające wulgarne treści nie bedą akceptowane!
Podobają Ci się moje stylizacje, a może czymś Cię zainspirowałam? OBSERWUJ!