sobota, lipca 26, 2014

SUMMER PINK


Witam,
Dzisiaj w taki piękny dzień postanowiłam nie żałować sobie różu!Jest jednym z moich ulubionych kolorów, chociaż muszę przyznać, że od dłuższego czasu, lubię siebie we wszystkich kolorach!:)
Dzisiejsza stylizacja składa się z moich ulubionych ubrań w odcieniach różu:)Ciemniejszą Koszulę zestawiłam z jaśniejszymi spodniami w kolorze pudrowego różu:)
Całość dopełniłam neonowymi szpilkami i neonowym cieniutkim paseczkiem.
Stylizacja wygląda słodko, dlatego nie każda dziewczyna się w niej odnajdzie,dlatego zamiast różowej koszuli, można założyć białą, taką stylizację również już przygotowałam:)









Spodnie - H&M
Koszula - H&M
Szpilki - H&M
Pasek - No name
Okulary - Allegro

20 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz ;) Ale jak dla mnie za dużo różu, ale to dlatego, że ja nie przepadam za tym kolorem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba, lubię kolor różowy i uważam, że do ciebie bardzo pasuje:)
    Obserwuje! Zapowiada się bardzo ciekawy blog:)
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, masz bardzo fajny styl :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie za różowo. I nigdy w życiu nie wstawiła bym zdjęcia na którym koszula się "rozchodzi" (chodzi mi o 2 zdjęcie).

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duże piersi, każda koszula tak mi się rozchodzi :)

      Usuń
  5. Koszulę masz śliczną!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nono, całkiem fajny outfit. Ciekawie zaczynasz, możemy obserwować ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski blog! *-*
    Obserwacja za obserwację ? Jeśli tak zaobserwuj pierwsza i daj znać w komentarzu. Pozdrawiam :* :)
    http://believeinyourdram.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne spodnie! Zakochalam sie w nich...

    Tymczasem życzę Tobie oraz wszystkim Twoim czytelnikom udanych, słonevxnych i przede wszystkim niezapomnianych wakacji spędzonych w gronie samych pozytywnych ludzi!

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Buziaki :*

    PS czy mogłabyś zostawić like? Byłabym n i e z m i e r m i e wdzięczna!!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różowy. Jest to jeden z moich ulubonych kolorów. A zestaw świetny! ZApraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty :) obserwuję :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju, jak ślicznie :) muszę się wybrac do H&M :) Obserwuję :D
    http://ewastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(15)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so lovely in pink!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, są one bardzo motywujące! ;)
Komentarze dotyczące życia prywatnego lub zawierające wulgarne treści nie bedą akceptowane!
Podobają Ci się moje stylizacje, a może czymś Cię zainspirowałam? OBSERWUJ!