wtorek, lipca 22, 2014

LACE SHORTS & SAPHIRRE BLOUSE

Witam,
Dzisiaj w tak piękny słoneczny dzień, postanowiłam postawić na mocniejsze kolory, dlatego wybrałam koszulę mgiełkę w kolorze szafiru, oraz luźne koronkowe szorty, które sprawdzą się w niemal każdej eleganckiej stylizacji.Do zestawu dobrałam eleganckie i bardzo modne w tym zesonie balerinki ze złotym ażurowym czubkiem.
Stylizacja bardzo wygodna, elegancka, pasująca zarówno do szkoły, pracy jak i wyjście ze znajomymi.







Koszula - H&M
Szorty - No name
Baleriny - H&M
Okulary - RAY BAN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, są one bardzo motywujące! ;)
Komentarze dotyczące życia prywatnego lub zawierające wulgarne treści nie bedą akceptowane!
Podobają Ci się moje stylizacje, a może czymś Cię zainspirowałam? OBSERWUJ!